رویه های بازگشت کالا

 


در واحد کنترل کیفیت نوین نقش، همواره تلاش می کنیم تا کیفیت ارائه محصول و خدمات به مشتریان در سطح مطلوب باشد و خطاهای اجرایی کاهش یابد؛ از این رو کالا یا خدمات دارای اشکال و نقص و ایراد را برای مشتری ارسال نمی کنیم.


شایان ذکر است که به طور کامل مسئولیت ایرادات چاپی که از سمت ما باشد را به عهده می گیریم و با عودت وجه یا جایگزین کردن کالا و خدمات بی نقص، مورد پیش آمده را برای مشتری جبران می کنیم.

 

در شرایطی غیر از آنچه ذکر شد، چنانچه قصد دارید کالایی را مرجوع کنید، در نظر داشته باشید که حتمن باید در چارچوب موارد زیر اقدام شود:

 

هزینه ارسال بابت بازگشت کالا بر عهده مشتری است.
معیار تشخیص ایراد در سفارش، کارشناسان نوین نقش هستند.
لزومن وجه شما بازگشت داده نخواهد شد و ممکن است فقط تعویض انجام شود.
مرجوعی کالاهایی که محتوای شخصی (مثلن عکس چهره) دارند پذیرفته نمی شود.
تاخیر در دریافت محصول اگر از سمت پست و تیپاکس، باربری و سایر شرکت های خدمات ارسال بار باشد، مسئولیتش بر عده همان شرکت است.
امکان لغو سفارش پس از پرداخت وجود ندارد.
هر گونه آسیب دیدگی محصول در اثر باربری بر عهده همان باربری است.
نوین نقش هیچگونه مسئولیت معنوی در برابر سفارش هایی که به هر دلیل دارای ایراد هستند ندارد و صرفن ضرر مالی ناشی از خود سفارش را حد اکثر به مبلغ خود سفارش جبران خواهد کرد.


چنانچه سوال یا ابهامی در این باره دارید، با نوین نقش تماس بگیرید.